Awarie
Informujemy, iż w godzinach pracy spółki awarie należy zgłaszać:
telefonicznie: 42 643-15-61, 42 642-68-08, 797-895-143
mailowo: aktus@wikom.pl, administrator.aktus@wikom.pl
bezpośrednio do firm odpowiedzialnych w godzinach pracy spółki (w zależności od podpisanej umowy - dokładna informacja w gablotach na klatkach schodowych)
- instalacja elektryczna (np. brak światła w budynku lub lokalu)
ABD S.C. tel. 735-008-155
Zakład Instalacji Elektrycznych tel. 602-644-120
- instalacja wodno-kanalizacyjnej, c.o., c.w. (awarie wodno-kanalizacyjne w częściach wspólnych np. brak dopływu wody, pęknięta rura)
Kompleksowe Usługi Hydrauliczne Michał Rycerski tel. 513-863-547 lub 694-649-102
Zakład Instalacji Sanitarnych SAN-KAN Wiesław Łomża 602-694-258 (dot. nieruchomości: KWP 3a, Gojawiczyńskiej 5)
Zgłoszenia w sytuacjach awaryjnych (po godzinach pracy spółki) wymagających natychmiastowej interwencji należy kierować bezpośrednio do firm uprawnionych do usuwania awarii tj.
- w przypadku awarii instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o. i c.w. (np. brak dopływu wody, pęknięta rura)
Kompleksowe Usługi Hydrauliczne Michał Rycerski tel. 513-863-547 lub 694-649-102
Pogotowie Mieszkaniowe tel. 690-884-434 lub 690-884-454
- w przypadku awarii instalacji elektrycznej:
Pogotowie Elektryczne p. Waldemar Durański tel. 692-749-493