Awarie
Informujemy, iż w godzinach pracy spółki awarie należy zgłaszać:
telefonicznie: 42 643-15-61, 42 642-68-08, 797-895-143
mailowo: aktus@wikom.pl, administrator.aktus@wikom.pl
bezpośrednio do firm odpowiedzialnych w godzinach pracy spółki (w zależności od podpisanej umowy - dokładna informacja w gablotach na klatkach schodowych)
- instalacja elektryczna (np. brak światła w budynku lub lokalu)
ABD S.C. tel. 735-008-155
Zakład Instalacji Elektrycznych tel. 668-299-252
Zakład Instalacyjny Wacław Supera tel.696-094-598
- instalacja wod-kan, c.w., c.o. (np. brak światła w budynku bądź lokalu)
Zakład Instalacji Sanitarnych HYDRO-GAZ tel. 507-189-045 lub 507-189-094
Zakład Instalacyjny Wacław Supera tel.696-094-598
Zakład Instalacji Sanitarnych SAN-KAN Wiesław Łomża 602-694-258
P.U.U.Ś HYDMAR Marek Płuciennik tel. 601-333-268 LUB 42 643-60-78
Zgłoszenia w sytuacjach awaryjnych (po godzinach pracy spółki) wymagających natychmiastowej interwencji należy kierować bezpośrednio do firm uprawnionych do usuwania awarii tj.
- w przypadku awarii instalacji wod-kan, c.o., c.w. i braku kontaktu z powyższymi firmami:
Pogotowie Mieszkaniowe tel. 690-884-434 lub 690-884-454
- w przypadku awarii instalacji elektrycznej:
Pogotowie Elektryczne p. Waldemar Durański tel. 692-749-493
Pogotowie Elektryczne p. Dariusz Janowski tel. 607-452-427